……………………………

Αύγουστος 28, 2008 at 3:42 μμ (Χωρίς κατηγορία)

Έλλη μου,

‘Ποτέ δεν κτυπάνε στα πόδια, στο μυαλό είναι ο στόχος’
Έλλη μου, αυτός που την τελευταία βδομάδα παίζει με το τηλεκοντρόλ και διψά να μάθει νέα για το έγκλημα στον Άγιο Δομέτιο, δεν ξέρει αγάπη μου, δεν ξέρει… Αρχικά δεν ξέρει ότι δεν είσαι απλώς νέα, ωραία και ατυχής. Δεν είσαι αυτό Έλλη μου. Είσαι ό,τι πιο αγνό και καθαρό μπόρεσε να δει το φως αυτής της γης. Εσύ είσαι το φως, είσαι άγγελος Έλλη μου. Μια ψυχή καθαρή, με μόνο σκοπό το καλό, το δίκαιο, το σωστό. Σου χρωστά ο ουρανός Έλλη μου, ελπίζω να στα ξεπληρώσει.
Μας είναι δύσκολο να σε χωρέσουμε σε λόγια? είναι ανίκανα να μεταφέρουν το μέγεθος της προσωπικότητάς σου. Δεν φτιάχτηκαν λόγια για σένα Έλλη μου, κανείς δεν έχει περιγράψει ποτέ κάτι τόσο σπάνιο, τόσο σπουδαίο, την αβάσταχτη για τα ανθρώπινα προσωποποίηση του καλού. Αυτό είσαι Έλλη μου, αλλά το «αδοκίμαστο και το απ’ αλλού φερμένο το φοβούνται οι άνθρωποι», και στη δική σου περίπτωση θέλησαν να το σκοτώσουν…

Μια σφαίρα στο κεφάλι αγάπη μου σκέφτηκαν πως θα ήταν αρκετή για να σε ματώσουν. Λάθος σχέδιο όμως διάλεξε αυτός που θέλησε να σου αφαιρέσει τη ζωή δεν ματώνει η καρδιά του αγγέλου. Το κτύπημα πισώπλατο, ήξερε πως μια καθαρή συνείδηση δεν την κτυπά κανείς από μπροστά. Δεν ξέρει όμως το κακό πως εσύ δεν φοβόσουν το θάνατο, δεν ξέρει πως εσύ δεν φοβόσουν το τέλος της ζωής, γιατί Έλλη μου εσύ θα ζήσεις για πάντα.
Θα ζήσεις στις καρδιές μας, θα ζήσεις παντού, θα ζεις σε κάθε ξύλο, σε κάθε πέτρα, στου ουρανού το απέραντο γαλάζιο. Είσαι ένας άγγελος, που του χρωστάμε όλοι ένα ευχαριστώ για την τιμή να μας δώσεις κάτι από το χρίσμα σου κι ας μην κατάλαβαν ποτέ κάποιοι τι γεύση έχει. Στο ΄χω πει, «το αδοκίμαστο και το απ’ αλλού φερμένο το φοβούνται οι άνθρωποι», δεν μπορούν καν να καταλάβουν πότε είναι ικανοί να το σκοτώσουν, και σένα Έλλη μου μια κρύα σφαίρα δεν είναι ικανή να σε σκοτώσει. Σε αυτόν τον κόσμο θα μείνεις πάντα νέα.
Απλώς, για ακόμα μια φορά έπρεπε να θυσιαστείς εσύ για τα αγαπημένα σου πρόσωπα. Αγάπη… σημαντική έννοια για σένα. Αξεπέραστη η αγάπη σου Έλλη μου, εσύ μόνο ξέρεις πως να δίνεις αυτή την δύναμη, αυτή την ενέργεια που λέγεται αγάπη, πως να την υποστηρίζεις, πως να θυσιάζεσαι γι’ αυτή. Την πλήρωσες αγάπη μου αυτή τη θυσία με αίμα. Αδικία Έλλη μου, αδικία… ελπίζω μόνο να μπορείς να αισθάνεσαι και την δική μας αγάπη, γιατί η δική σου ήταν τόσο αφοπλιστική που σκλάβωσε την καρδιά μας για πάντα.

Σου ευχόμαστε Έλλη μου όπου και να πας, όπου και να είσαι, στον ουρανό, σε ένα παράλληλο σύμπαν, σε μια άλλη ζωή, να μπορείς να ονειρεύεσαι, γιατί σ’ αυτή τη ζωή σου σκότωσε τα όνειρα η μέρα. Σου ευχόμαστε να πετάξεις Έλλη μου και να μην ξαναπέσεις ποτέ. Σου ευχόμαστε εκεί που θα πας τώρα να ισχύει το δίκαιο και το σωστό. Να πεις στο βαρκάρη Έλλη μου, αυτή τη φορά να σε πάρει κάπου που να μπορείς να είσαι ευτυχισμένη. Να του πεις Έλλη μου, να κάνει το ταξίδι όμορφο, αυτό έχει σημασία, το ταξίδι… Μην στεναχωρηθείς για το τι έγινε εδώ, δεν νίκησαν, απλώς εκπλήρωσες την αποστολή σου. Να περνάς καλά με τους άλλους αγγέλους και να μας προσέχεις.

Με αγάπη,

Οι φίλοι σου

6 Σχόλια

  1. Sike said,

  2. Μαρικκού η Λυερή said,

    Με συγκίνησε η αγάπη σου για τη φίλη σου. Είναι σκληρό πως όταν κάποιος «φεύγει» αργά ή γρήγορα ξεχνέται από όλους. Σαν και δεν υπήρξε ποτέ.

  3. idiotropws said,

    δεν το έγραψα εγώ, μια άλλη κοπέλλα, αλλά όλοι οι φίλοι της θα γράφαμε ακριβώς τα ίδια…αν μπορούσαμε να μαζέψουμε τόση αντοχή…

  4. Cake said,

    anastatwsen me polla tote pou tin akousa tin istoria..polla tragiko, kai polla krima

  5. idiotropws said,

    en mporei na to xwresei an8roupou nous…

  6. CandyCandy said,

    Έτσι όπως το ‘πες…δεν μπορεί να το χωρέσει ανθρώπινος νους…

Σχολιάστε

