Οι δέκα εντολές [για το αυτοκίνητο version].

Οκτώβριος 9, 2008 at 3:18 μμ (Χωρίς κατηγορία)

(Αφιερωμένο)

1. Εγώ είμαι ο συνταξιδιώτης σου, μην λατρεύεις άλλους πλην εμού. Μεν θωρείς τους άλλους στα διπλανά αυτοκίνητα και ασχολήθου με όσους έχεις μες το δικό σου. Πάρτο απόφαση εν θα βρεις το άλλο σου μισό επειδή σου γυάλισε και βουράς τον που πίσω.

2. Μην κάνεις τον εαυτό σου είδωλο, μην νομίζεις πως όπως και να οδηγάς «καλά εννα φτάσουμε». Δείξε την απαραίτητη προσοχή, κρατώντας πάντα απόσταση ασφαλείας απο φορτηγά, λεωφορεία και όποιοδήποτε άλλο όχημα απειλητικού μεγέθους.

3. Μήν επικαλείσαι μάταια το γκάζι, πάτα το όσο χρειάζεται τζιαι έννε ανάγκη να πετάσουμε.

4. Αν νυστάζεις, αν είσαι πίττα ας είσαι ταπεινός. Δέξου την αδυναμία σου και μην με ανεβάζεις στα πεζοδρόμια.

5. Ου κλάννεις σαν αναίσθητος.

6. Ου ρέυεσαι σαν χτηνό.

7. Ουκ ανοίγεις τα παράθυρα προκαλώντας ανέμους 15 μποφόρ στο εσωτερικό του οχήματος.

8. Τα χέρια σου κράτα τα στο εσωτερικό του οχήματος. Σεβάσου τις «αισθητικές απόψεις» της συνεπιβάτιδός σου.

9. Ου τταππώνεις το ράδιο, όταν τα ηχεία σου μισοκρέμμουνται και δεν είναι σε θέση να ανταποκριθούν.

10. Κάμε μια προσπάθεια να μεν μου λουσεις τίποτε απ’ όσα πίνεις, τρώεις ή καπνίζεις.

υ.γ : Ευχαριστώ το «αγορί μου, στολίδι μου», που το έβαλε σκοπό να μου «φκάλει τον φόο μου» (όπως είπε) και να μου τσακρίσει τα νεύρα μου (όπως λέω) καθώς και τις αγαπημένες μου φοβίες για την έμπνευση.

ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΒΑΛΛΩ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ!! ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΜΕ ΤΟΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΑΘΚΙΑΣΕΡΟΣΥΝΗΣ ΕΝΝΑ ΜΑΘΩ ΚΑΙ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ!!

7 Σχόλια

  1. Sike said,

    err, εσυγχήστηκα. Αναφέρονται σε ένα άτομο τούτα ούλλα; Ελπίζω να μην είναι το έτερον σου ήμισυ, όι τίποτε άλλο αλλά το αρ.1 εν πολλά ανυπόθετο.

  2. idiotropws said,

    α οι! δεν είναι το έτερο ημισυ, εσκέφτηκες; εννα έπρεπε να ανοίξω την πόρτα τζιαι να σιωνωστώ μες τον δρόμο! και ναι όλα αναφέρονται σε ένα άτομο:) φαντάζομαι κάμνουν τα κι αλλοι…

  3. Leni said,

    Τζαι να μεν του κάτσεις τον πάτσο.. :p

  4. CandyCandy said,

    Πραγματικά αν είναι ένα το άτομο που συγκεντρώνει όλες αυτές τις συμπεριφορές που αναφέρεις…πρέπει να είναι μεγάλο “χωρκό”!!!:-P

  5. axapari said,

    touta oulla se ena atomo? edokes pastin pitta me to meli 🙂

  6. idiotropws said,

    χα χα χα! κατα τ’ άλλα εν αξιαγάπητος 🙂

  7. RoAm said,

    oohh he is so sweet

Σχολιάστε

